HáromPötty

Így szabadultam meg a sminkcuccaim 80%-ától

2018. január 18. - HáromPötty

A nagy szelektálási hullám, ami a gardróbunkon (és tulajdonképpen az egész lakáson) végigvonult, elérte a fürdőszobát is, azon belül is a sminkkészletemet.

pexels-photo-354962.jpeg

Ahogy több korábbi bejegyzésben is említettem (ide kattintva és ide is kattintva olvashatod el) már, az év első részében szeretnék létrehozni egy rendezettebb otthont, úgyhogy óriási szelektálásba kezdtem. Ez természetesen mindenre vonatkozik, amit valamiért már nem használunk, úgyhogy ebből a régi sminkek sem maradhattak ki.

Az első gyerekem születése előtt szinte minden nap sminkeltem magam, egyrészt a munkám is megkövetelte, másrészt így éreztem jól magam. Persze nem kell komoly mázolásra gondolni, de egy finom kis smink mindig felkerült. Nahát aztán a gyerkőc megszületése után örültem, hogy kilátok a fejemből, eszembe sem jutott jó ideig, hogy még rá is kenjek valamit. Aztán persze összeszedtem magam, de a kiemelt alkalmakat leszámítva a szempillaspirál, BB-krém kombináción túl nem "merészkedtem". A játszótérre amúgy sem kellett ennél több. A munkába visszaállás elég rövid volt, azért akkor újra összeszedtem magam egy kicsit, de aztán sorra jöttek a gyerekek, és valahogy a kencéim szépen sorban lejártak a fürdőszoba fiók mélyén. Na jó, azért azt elárulom még, hogy amikor harmadszor mentem szülni, a neszeszeremben ott lapult egy korrektor, aminek nagyon is hasznát vettem az át nem aludt éjszakák után szemem alatt kialakult utazó bőröndök eltüntetésekor, hogy legalább a vízit idejére ne legyek nagyon ijesztő. 

smink2.JPG

Régi sminkek egy része

Most, hogy egy picit nőttek a gyerekek, és bár a táskák nem tűntek el, azért valamennyire magamhoz tértem a folyamatos kómából, és előszedtem a sminkcuccaimat, hogy használjam őket. De végül nem tettem. Mert majdnem mind időszámítás előtti korból maradt rám, így nem maradt más hátra, minthogy kidobjam őket, és újakat vegyek.

 smink1.JPG

Új szerzemények

Nem akartam túl sok fajta terméket beszerezni, és próbáltam figyelni, hogy inkább legyen egy jobb minőségű, mint több rosszabb, úgyhogy vettem egy alapozót, egy-egy krémes szemhéjpúdert, egy szemfesték palettát, egy pirosítót, két szemceruzát, szempillaspirált, egy rúzst és egy-két ecsetet, mert már azok is rossz állapotban voltak. Ez lesz az alap, és majd szépen lassan beszerzem ami még szükséges. És ezentúl próbálok odafigyelni, hogy ne járjon le minden.

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása