HáromPötty

Tavaszi gardróbfrissítés

Virágminták és kényelem

2018. február 02. - HáromPötty

Ahogy korábban is említettem már, az év első felében szelektálást végzek itthon, ami nagy részben a gardrób szekrény kiürítését, átválogatását jelenti.

img_2685.JPG

Eddig 3 nagy zsákkal sikerült összeszednem a ruhákat (amik gyerek-és felnőtt ruhák vegyesen), de úgy érzem még nem végeztem. Viszont arra is rá kellett döbbennem, hogy nem ártana frissíteni a ruhatáram, mert az elmúlt években ez bizony a várandósságok és szoptatások időszaka alatt kimaradt.

zacsko.JPG

Korábban is kedveltem a Promod ruházati márkát, és szívesen vásároltam tőlük, úgyhogy most is evidensnek tűnt benézni a boltba, főleg, hogy a webáruházban már kinéztem pár darabot. Egyelőre megrendelni azért nem mertem még online, mert nem voltam biztos a méretemben a szülések után. 

Azért szeretem egyébként a Promod ruháit, mert amikor dolgozni jártam, ugyanúgy megtaláltam az elegánsabb ruhák mellett a lazább, hétvégi öltözékhez szükséges darabokat, és szerencsére most sem kellett csalódnom, hiszen ugyanez a széles választék fogadott. Igaz, most az elegánsabb darabokat mellőztem, mivel a gyerekek mellett egyelőre nincsen szükségem rájuk. 

collagepromod.jpg

Ehelyett viszont olyan darabokat kerestem, melyek kényelmesek, és egyben sokoldalúak is, mert fontos, hogy fel tudjam venni akár a játszótérre, akár szaladgálós napokra is, de az sem hátrány, hogyha egy elegánsabb kiegészítővel kicsit komolyabb alkalmakra is. Tehát számomra fontos szempont volt a kombinálhatóság. Ennek szellemében választottam pár felsőt, egy kényelmes farmert, egy tavaszi dzsekit, valamint egy olyan szoknyát is, amire már régóta vágytam. 
collagenadrag_1.jpg

Egy sokoldalú farmernadrág - mintha csak rám öntötték volna

A farmeroknál azt szeretem, ha tornacipővel, szandállal, de ha úgy tartja kedvem akár magas sarkú cipővel is felvehetem és ugyanolyan jól fog mutatni. Úgy érzem a GASPARD skinny farmer számomra pont ilyen, én a sötétkék színűt választottam. 
collagefelsok.jpg

Csíkok, virágminták, praktikum

A felsőrészeknél arra törekedtem elsősorban, hogy jól kombinálhatóak legyenek és kényelmesek. Ne legyen túl sok olyan rész, ami esetleg beakadhat játék közben, de azért ne csak egy sima póló legyen. Éppen ezért ez a csíkos Tengerész felső válldísszel pont megfelelt az elképzeléseimnek, amúgy is kedvelem a csíkos felsőket. A másik két felsőt is nagyon szeretem, mert kifejezik a személyiségem.

collagecsikos.jpg

A Finom kötésű pulóvernél sokáig hezitáltam melyik színt válasszam, mert mindegyik tetszik, majdnem a tengerészkékre esett a választásom, végül mégis a fukszia színűre tettem le a voksom, és úgy érzem nagyon jól tettem. A Lila mintás hosszított blúzt hordhatjuk tunikaként, vagy ha úgy tetszik, akár betűrve is, a Szürke virág mintás póló pedig igazán vagányt külsőt kölcsönöz.
collageszoknya.jpg

Tavaszi dzseki és szoknya akár tornacipővel és szandállal

Ez a khaki színű Magas derekú szoknya övvel azonnal elnyerte a tetszésemet, amikor megláttam. Viselhetjük magas sarkú- lapos vagy akár torna cipővel is. Roppant kényelmes, jól lehet benne mozogni, ami nekem fontos a gyerekek mellett. Szinte mindenféle felsőrésszel jól mutat, és úgy gondolom, hogy nyáron is kellemes viselet lesz.  

A sötét kék alapon mintás Tavaszi dzseki más színekben is kapható, nekem ez kék verzió tetszett meg. Vidám, fiatalos, rendkívül könnyű, alig várom, hogy enyhüljön az idő és hordhassam végre.collagedzseki.jpg

A poszt a Promod által szervezett ,,Tavaszi Gardróbfrissítés’’ Bloggerversenyben való részvétel céljából készült.

Köszönöm a segítséget az Árkád üzlet munkatársainak.

(A bejegyzés saját képeket tartalmaz!)

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása