HáromPötty

1 hét telefon nélkül...

...avagy néha nem árt kivonni magunkat a forgalomból

2017. szeptember 05. - HáromPötty

Nem vallom magam kifejezetten mobil függőnek, de az azért tény, hogy többet van a telefon a kezemben, mint kellene. Szerintem legalább is, és ha kevesebbet lenne, az sem hátráltatna semmiben. Ez a hét erre is rávilágított, továbbá arra is, hogy azért nagyon is kényelmessé teszi az életünket ez a digitális világ. Na de most kanyarodjunk vissza, hogy miért voltam egy teljes hétig telefon nélkül, és hogyan bírtam azt. 

iphone-smartphone-apps-apple-inc-40011.jpeg

Az történt ugyanis, hogy elmentünk egy hétre nyaralni, és a telefon töltőjét valahogyan otthon hagytam. Mire bepakoltam mind az ötünknek mindent, átnéztem számtalanszor a listát és a csomagokat is, úgy tűnt, hogy minden a legnagyobb rendben van, este a komód tetejére kikészítettem a táskám mellé a töltőt is, hogy a kora reggeli induláskor így biztosan nem fogom elfelejteni ezeket. (Hogy miért nem rögtön a táskába tettem, azt nem tudom, hiszen általában bele szoktam tenni, de lehet, hogy most tudat alatt szándékosan kifelejtettem, hogy így kapcsoljam ki az agyam egy hétre.)

OLVASD TOVÁBB A BEJEGYZÉST A MEGÚJULT HÁROMPÖTTY BLOGON

süti beállítások módosítása