HáromPötty

Karácsonyi kávékat kóstoltunk

2017. december 20. - HáromPötty

Nem titok, hogy elég nagy kávérajongó vagyok, és nem csak az át nem aludt éjszakák miatt, hanem úgy igazából. Úgyhogy idén mindenképpen szerettem volna kipróbálni a nagyobb kávézóláncok karácsonyi kávékínálatát.

karacsonyi_kv1.JPG

Sajnos viszonylag ritkán jutok el csak úgy kávézgatni, de idén - általában rohanás közben - útközben megkóstoltam egy-két karácsonyi kávé különlegességet. A két ünnep között talán lesz még idő kényelmesebben is kávézni, de addig is egy kis élménybeszámló:

Starbucks:

Itt egy laktózmentes ToffeeNutLatte-t ittam, és a gyerekek pedig kipróbálták a forró csokit. Ennek a kávénak a tetején mogyoró volt, szerintem finom volt. Idén ezeket a verziókat lehet kapni:

GingerbreadLatte

ToffeeNutLatte

FudgeHotChocolate

És valahol azt olvastam, hogy karácsonyfás frappuccino is az ünnepi kínálat részét képezi. (mivel gyerekekkel voltam, ezért nem tudtam rendesen fotózni)

 collagestarbucks.jpg

Costa Coffee:

Itt pedig egy laktózmentes Habcsók Lattét ittam karamellel. Ezt a barista ajánlotta, mivel a többi ízesítésűnek tejszínhab van a tetején, és az viszont nem laktózmentes. De nagyon jó választásnak bizonyult, finom nagyon. A következő ízesítések kaphatóak:

Chocolate Brownie Latte

Black Forest Hot Chocolate

PopCorn Latte

Habcsók Latte karamellel

És itt az elviteles pohár is nagyon szép lett idén véleményem szerint.

 collagecosta.jpg

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása