HáromPötty

Többször használatos szalvéta

2018. január 15. - HáromPötty

Elgondolkodtatok azon már, hogy egy-egy uzsonna az iskolába, munkahelyre mennyi csomagolással jár? Minket ősztől fog csak érinteni az, hogy az iskolába csomagoljak minden nap valamit. De már régebb óta foglalkoztat a gondolat, hogy például a játszótérre is kevesebb nejlonzacskót, eldobható csomagolást használjak az élelmiszereknek.

ujraszalveta.JPG

Korábban is ismertem már az újrahasználható szalvétákat, és pontosan valami ilyen irányba szerettem volna lépni. Így igazán megörültem, hogy kipróbálhattam a terméket BogBag felhívása alapján, ahol tesztelőket keresett nemrégiben. 

De mi is ez a többször használatos szalvéta, és mire jó?

A BogPack - így hívják a BogBag márka szalvétáit - egy méhviaszos textilszalvéta, mely lemosható és többször is újra használható. Kiválóan helyettesíti a nejlon zacskót, a folpack-, illetve alufólia csomagolást. 

Tehetünk bele szendvicset, kekszet, rágcsákat, vagy akár gyümölcsöt is, könnyedén felveszi mindennek a formáját. Mivel tépőzárral záródik, ezért attól sem kell tartanunk, hogy kibomlik, és kiesik belőle az uzsonnánk. Ha már megettünk mindent belőle, akkor egyszerűen csak összehajtogatjuk laposra, alig foglal helyet.

 collageujraszalveta.jpg

A szalvétát amit tesztelésre kaptam rögtön élesben egy kirándulás alkalmával próbáltuk ki, szendvicset csomagoltam bele és azt kell, hogy mondjam tényleg nagyon jól funkcionált. Nem bomlott ki, frissen tartotta az ennivalót. Aztán több ilyen alkalommal is használtuk, vittünk benne kekszeket játszótérre, tettem bele például almát is a táskámba.

ujraszalveta3.JPG

Egyébként használható edény, tál vagy pohár lefedésére is, csak a kezünket a szalvétával lefedett edény szélére kell tenni,  és a kéz melegétől megpuhul a méhviaszos szalvéta s így könnyedén rásimítható az edényre. 

Nem csak sokoldalú, de rendkívül mutatós is, számtalan mintával kapható. S ezen túl abszolút környezetbarát, elhasználódás után komposztálható.

Nekem annyira megtetszett, hogy azóta már több embernek ajándékba is adtam ilyet, és remélem, hogy nekik is beválik majd! A Facebook oldalamon most akár meg is nyerhettek egy ilyen szalvétát, gyertek és nézzétek meg a feltételeket!

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása