HáromPötty

Miről is szól ez a blog?

2019. október 08. - HáromPötty

Ahogyan az előző posztomban is említettem fordulóponthoz érkezett a blog, ugyanis az én életemben is olyan változások történtek, és zajlanak is éppen, amelyeknek következtében át kellett gondolnom az eddigieket, és azt, hogy hogyan tovább.

img_2433.jpg

Amióta elkezdtem a HáromPötty blogot írni, annyi minden történt velünk, hogy felsorolni sem tudnám egyetlen bejegyzésben. Nagyon sok mindent köszönhetek a blognak, sok embert megismertem ennek köszönhetően, és olyan lehetőségekkel is szembetaláltam magam, amik a blog nélkül valószínűleg nem jöttek volna. Mivel eddig itthon voltam a gyerekekkel, a blogolás egyfajta hobbiként volt jelen az életemben, most viszont úgy tűnik, hogy a "hobbiból" munka válik és itthonról dolgozva szövegíróként térhetek vissza a munkavilágába, amiért anyaként igazán hálás vagyok, hogy nem kell feladnom az álmaimat és lehetek egyszerre anya és dolgozó nő is. A saját blogom mellett más blogokat is fogok írni, ami egyébként már eddig is így volt, (lentebb kiderül majd) illetve egy lakberendezési oldalon is társszerkesztő lettem ebben az évben.

OLVASD TOVÁBB A BEJEGYZÉST A MEGÚJULT HÁROMPÖTTY BLOGON

süti beállítások módosítása