HáromPötty

Júliusi kedvencek

2017. július 28. - HáromPötty

Szeretnék megmutatni pár terméket amiket valamiért nagyon kedveltem/kedveltünk, vagy nagyon hasznos volt számunkra ebben a hónapban. Pár szóban el is mondom, hogy miért.

julius.JPG

Balea arctisztító kendő: a nyaralás alatt jól jött a smink eltávolításhoz, vagy csak ha kellett egy kis frissítés az arcomnak. Finom (grapefruit) az illata és nem csípte se az arcomat se a szememet. Plusz egy érv, hogy pici, lapos a csomagolása, szóval kis helyen is elfért.

Avon Naturals illatosított testpermet: a nyaralás alatt is, de egyébként itthon is jó szolgálatot tesz a nagy melegben. Nem hagy ragadós érzést maga után. Édes szilva-és vanília illatú, és egyébként szettben vettem, volt hozzá tusfürdő és testápoló is.

Loréal Elseve selymes olaj hajra: ezt szintén nagyon szeretem egyébként is, de a nyaraláskor is nagyon jól jött, mert a víz és a nap kicsit kiszárította a hajamat, de az olaj segített rajta. Finom virág illata van és UV szűrős.

S-quito Free szúnyog-és kullancs elleni krém: kifejezetten azért ezt a terméket vettem meg, mert már 6 hónapos kortól használható. Az illata nem a legjobb (bár a többi szúnyogriasztó spray-hez képest nem is olyan rossz), viszont hatásos, a szúnyogok elkerültek amikor használtam.

Catrice körömlakk: szép egyenletes fedést ad a körmöknek, gél lakk hatású és ami miatt nagyon szeretem, hogy nagyon sokáig tart, nem kopik le mosogatás, mosás egyéb házimunka intenzív végzése mellett sem. A színe is tetszik, úgyhogy lehet, hogy meg fogom nézni más árnyalatokban is.

 

Ha tetszett a bejegyzés, megköszönöm, hogy ha megosztod másokkal is. Ha szeretnéd, keress fel a Facebookon is, ide kattintva tudod megtenni.

süti beállítások módosítása