HáromPötty

Szeptemberi kedvencek

2017. október 01. - HáromPötty

Jó gyorsan eltelt ez a hónap is, majdnem el is felejtettem az e havi kedvenceimet megmutatni. De szerencsére még időben eszembe jutott, és el tudtam vele készülni. Ezek azok a termékek/dolgok, amiket ebben a hónapban valamiért nagyon kedveltem. 

szeptemberi_kedvencek.jpg

Úgy tűnik ez a hónap az illatok és a levendula jegyében telt el, ugyanis teljesen véletlenül 3 levendulás termék is a kedvencemmé vált szeptemberben. 

Lássuk a termékeket:

Avon Planet Spa Relaxing Provence Spa Hand Cream: Levendula és jázmin illatú gazdag textúrájú krém, ami emelett gyorsan beszívódik és nem hagy ragadós érzetet maga után.

Yves Rocher Beauté Des Pieds - Levendulás tápláló lábkrém: ez valami frenetikusan levendulás illatú, szuper krém. Nagyon jó érzés bekenni vele a lábamat, könnyű, nem ragadós textúrájú, és puhává varázsolja a lábat. Nagyon megszerettem.

A PomPom Natúrkozmetikai termékekkel már találkozhattatok itt a blogon, illetve a Facebook oldalamon is. Készítettem egy videót is, amikor megérkezett a csomag. Az összes termékről a tapasztalataim hamarosan elérhetőek lesznek a blogon. Itt most az arclemosó szappan kapott helyet, mert nagyon puhává varázsolja a  bőrömet, tényleg szuper. Nagyon meg vagyok elégedve vele és nagyon finom az illata is.

Yves Rocher Rose Fraiche eau da toilette: alapvetően szeretem az Yves Rocher termékeket, parfümöt még nem próbáltam tőlük, ez most le volt árazva, megtetszett az illata, és azóta szinte csak ezt használom, mert nagyon kellemes, és hosszantartó. Friss rózsa illatú egyébként.

Balea Dusche&Ölperlen: Balea tusfürdő olajgyöngyökkel makadámia és méz illattal. Ez valami fantasztikus illatú tusfürdő. Nagyon jó vele letusolni, és elég sokáig megmarad az illata. Nekem nagyon (nagyon) bejön.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg másokkal is. Még több tartalomért keress fel a Facebookon is, ide kattintva tudod megtenni. 

süti beállítások módosítása