HáromPötty

Augusztusi kedvencek

2017. augusztus 30. - HáromPötty

Az előző hónaphoz hasonlóan itt mutatom az augusztusi kedvenceimet. (A júliusit itt tudjátok megnézni, ha szeretnétek.) Ezek olyan termékek, amiket abban a hónapban valamiért nagyon kedveltem. Vagy azért mert éppen újdonság volt,  vagy mert már régóta használom/használjuk és meg vagyok elégedve vele.

augusztus.JPG

És akkor a termékekről pár szó:

The Body Shop Mango Body Butter: Ez egy régebbi krém, már alig van a dobozban, de abszolút kedvenc. Imádom a mangós illatát, és azért is szerettem, mert gyorsan beszívódik, nem ragad, és jól hidratál.

Manna Shea Vaj: Nagyon sok mindenre szoktuk használni. Pl. ekcémára, napégésre, szúnyog,- illetve pókcsípés enyhítésére is segítség volt. Mivel kicsi tégelyben van, ezért mindenhova magammal tudom vinni.

Balea Lippen Balsam Perlglanz: nagyon szép fényt ad a szájnak, és nem hagy ragadós érzetet maga után.

Catrice Multi Matt Blush: korábban még nem próbáltam ilyen pirosítót, de nagyon megtetszett, szép színt ad az arcnak. Nekem bejött.

Garnier Fructis Oil Repair Balzsam: nagyon szeretem az avokádót minden formában, szóval már majdnem az illata miatt is azt mondanám, hogy ez egy szuper hajbalzsam, de emellett még nagyon jól fésülhető is tőle a hajam. Szóval nagyon szeretem.

Lovely (Rossmann) körömlakk: metál szürke árnyalat, ezt főleg a lábamon használtam. Meg voltam elégedve vele, mert elég tartós, és a színe is tetszett. Ezt a márkát a Rossmannban lehet kapni.

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg másokkal is. Még több tartalomért keress fel a Facebookon is, ide kattintva tudod megtenni.

süti beállítások módosítása