HáromPötty

Anya-Lánya jógán jártunk

2017. november 18. - HáromPötty

A novemberi hónapomat nagyon meghatározza a jóga, mert egyrészt belevágtam a 21 napos jóga kihívásba, másrészt több jógás dolgot is csinálok még. Az egyik ezek közül az Anya-lánya jóga volt november közepén, amit kipróbáltunk a kislányommal.

anya-lanya.jpeg

Időnként mindegyik gyerkőcömmel el szoktam menni külön programra, hiszen ez ilyenkor mindkettőnknek jót tesz, hogy abban az időszakban kizárólag csak az adott gyerekre figyelek, és ezt ő is érzi. Amikor megláttam ezt az eseményt meghirdetve rögtön arra gondoltam, hogy nekünk ez egy szuper anya-lánya program lesz. Nem tévedtem.

 anya-lanya_joga1.jpeg

 Az Anya-Lánya jóga órát a Jóga Pop blog írója Reni tartotta. Összesen nyolcan voltunk, 4 anya-lánya páros.

Reni abszolút a lányokra szabta az órát, varázslatos utazásra invitált bennünket, ahova a gyerekekkel együtt boldogan csatlakoztunk.  A 90 perces gyakorlást 4 különböző részre osztotta (3 "utazás" és a relaxáció), amibe belefért még a rajzolás is. A gyakorlatok nem voltak megterhelőek, de azért kellőképpen megmozgattak minket, anyukákat is. Ennek ellenére a lányok is mindent meg tudtak csinálni. Úgy éreztem végig lekötötte a figyelmüket, és komolyan tudták venni, sőt kifejezetten élvezték.

anya-lanya_joga2.jpeg

És hogy hogyan éltük meg ezt a fajta jógázást?

Úgy érzem, hogy rendkívül közvetlenre sikeredett a mi gyakorlásunk a lányommal - és biztos vagyok benne, hogy a többieké is. Nekem annyira sikerült kizárnom a többieket, hogy csak és kizárólag a mi gyakorlásunkra koncentráltam. A sok ölelés, és egymásba kapaszkodás, néha majdnem eldőlés és ennek eredményeként a nagy nevetések nagyon jót tettek nekünk. Az óra végére rendkívül felszabadultunk és "kisimulva", sok pozitív energiával távoztunk.

Nagyon örülök, hogy részt vehettünk rajta, és remélem, hogy lesz még lehetőségünk újra Renivel Anya-Lánya jógázni, mert nagyon jól éreztük magunkat. Egyszer próbáljátok ki Ti is!

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása