HáromPötty

Újdonságok a blogon

Ne maradj le semmiről

2018. január 24. - HáromPötty

"Az élet attól izgalmas, ha új dolgokat teremtünk. Ha folyton a biztonság után kutatunk, az elsorvasztja életerőnket." (Andrew Matthews) - ezt a bejegyzést rendhagyó módon egy idézettel kezdtem, mert úgy érzem ez most tökéletesen kifejezi amit mondani szeretnék.

Ezt a blogot azért hoztam létre, mert rendkívüli módon kikapcsol az írás, és annak ellenére, hogy számtalan dolog érdekel, elsősorban egyelőre nagyobb súlyban vannak a gyerekneveléssel kapcsolatos témák, egyszerűen azért, mert jelenleg ez határozza meg a mindennapjaimat. Viszont tudom, hogy hozzám hasonlóan sok más anyukát is néha gyötör a bezártság érzés, amikor a napi rutin bedarálja az embert, és annyira szeretné csak egy picit is kikapcsolni ezt az egyébként imádott világot, amit a gyerekekkel töltött idő jelent. Mert mi is emberek vagyunk, és szükségünk van a töltekezésre, hogy újult erővel tudjuk belevetni magunkat újra a gyereknevelésbe és a mindennapokba.

Beszélgessünk

A blog indulása óta eltelt időszakban folyamatosan figyeltem, jegyzeteket készítettem, terveztem és újraterveztem, hogy számotokra is minél érdekesebb témákkal jelentkezzek, sok következtetést is levontam. Eddig is, és a jövőben is nagyon fogok örülni a visszajelzéseiteknek, amik segítenek nekem az irányt illetően.

Éppen ezért létrehozok egy beszélgetős csoportot a Facebook oldalamon, hogy mostantól akár a gyerekneveléssel/családi élettel kapcsolatosan, akár a kikapcsolódással (színház, mozi, koncert, rendezvények, olvasmányok), vagy bármi mással kapcsolatban, ami titeket érdekel ki tudjuk cserélni a tapasztalatainkat. A zárt csoport elnevezése: HáromPötty beszélgetések -- így keressétek, de természetesen eléritek a blog Facebook oldaláról is. Nagyon örülnék, ha csatlakoznátok, s ily módon jobban megismerhetnélek Benneteket!

black and white, black-and-white, connection

Inspiráció

Egy ideje már fent vagyok a Pinteresten, nagyon szeretem, mert rengeteg mindenben tudok inspirálódni onnan. Nemcsak az ovis gyakorló feladatokat, színezőket, DIY ötleteket szoktam gyűjtögetni, hanem gyakran keresek recepteket, lakberendezési ötleteket is, valamint számos más témában is, amik érdekelnek.

Mostantól szeretném megmutatni nektek is, hogy mik azok a dolgok, amik érdekelnek, inspirálnak, vagy ha csak találok egy jó ötletet, vagy receptet, szeretném megosztani Veletek. Ezért ennek megfelelően létrehoztam táblákat, melyekbe olyan pin-eket fogok lementeni, ami számotokra is érdekes lehet. Nézzetek be a Pinterest oldalamra is: www.pinterest.com/hromptty/

 collagepinterest.jpg

Megújulás

Ahogy már egy korábbi posztomban is említettem (itt olvashatod újra, ha lemaradtál), a blog kívül-belül megújul majd ebben az évben, így további újdonságokra is számíthattok hamarosan, ezekről természetesen időben foglak is tájékoztatni Titeket. Addig is tartsatok velem a közösségi média felületeken is, hiszen mint fentebb is írtam, megtaláltok most már a Facebook és Instagram mellett a Pinteresten is. Valamint várlak Benneteket a HáromPötty beszélgetések csoportban is, hogy sok érdekes témáról beszélgethessünk.

Ne maradjatok le semmiről

Biztosan hallottátok, hogy a Facebook a jövőben előnyben részesíti azokat a bejegyzéseket, amelyeket az ismerőseink tesznek közzé, valamint ahol beszélgetés zajlik, így elképzelhető, hogy nem jutnak el hozzátok más bejegyzések. Ezért, ha nem szeretnétek lemaradni a HáromPötty Blog legújabb bejegyzéseiről, be tudjátok állítani magatoknak, hogy megjelenjen a Hírfolyamotokban, ha új poszt érkezik. Az alábbi ábrákon meg is mutatom, hogy hol lehet beállítani, egyébként nagyon egyszerű, fent jobb oldalt lenyitjátok a kis lefelé mutató nyilat, ott a Hírfolyam-beállításokra kattintotok, majd végül itt ki tudjátok választani Az elsőként megjelenők beállítása gombra kattintva a HáromPötty Blog-ot. Így biztosan nem maradtok le egyetlen új bejegyzésemről sem.

hirfolyam_beallitas1.JPG

hirfolyam_beallitas2.JPG

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

 

 

süti beállítások módosítása