HáromPötty

Októberi kedvencek

2017. október 31. - HáromPötty

Az előző hónapokhoz hasonlóan (a szeptemberit itt eléritek) most is összegyűjtöttem pár olyan terméket/dolgot, amit ebben a hónapban valamiért nagyon kedveltem. Vagy azért mert éppen újdonság volt, vagy mert már régóta használom/használjuk és meg vagyok elégedve vele. Az előző hónapokban nem szándékosan, de valahogy mindig inkább a kozmetikai termékek kerültek előtérbe, ebben a hónapban viszont sok más is a kedvencemmé vált.

oktober.JPG

Dragomán György: Oroszlánkórus (Magvető, 2015) Ezt a novelláskötetet még tavaly kezdtem el olvasni, és nagyjából a feléig jutottam, aztán valamiért félretettem. Most egy barátnőm mutatta, hogy éppen ezt olvassa, eszembe jutott, és én is befejeztem. És milyen jól tettem. Mindegyik novella valamilyen módon a zenéhez kapcsolódik, és olyan hétköznapi témákat jár körül mint a gyász, szerelem, félelem sokszor korántsem hétköznapi módon.  

Essence Balmy Kiss lip care (mandulaolajjal): Elöljáróban annyit, hogy szinte sohasem szoktam rózsaszínű (se kívül, se belül ne legyen rózsaszín) ajakápolót venni. Nincsen különösebb oka ennek, egyszerűen csak másmilyeneket veszek. De ezt most megláttam, és egyszerűen meg kellett vennem. És azóta el sem tudom tenni. Fantasztikus illata van, nagyon jó érzés ahogy az ajkaimon van, puhává varázsolja őket és ad egy enyhe fényt is. Nagyon szeretem.

Avon Naturals krémes testradír: gránátalmás illatú, ami nekem nagyon bejön, nem is gondoltam volna, és kellemesen átradírozza zuhanyozás közben a bőrt. Nem túlságosan durva, de megfelelő erősségű. Kellemes meglepetés.

Rókás neszeszer/tolltartó a Honeybear-től: régóta szemeztem már a Honeybear termékekkel, legjobban a rókás kávémelegítő tetszett, de végül a praktikumra gondolva ezt a neszeszert (vagy tolltartót - mindkettőnek szoktam használni) választottam. Nagyon szeretem, annyira kedves rajta ez a kis róka, és gyönyörű színei vannak, pont jó a mérete. Nézzétek meg a termékeit, szerintem érdemes.

London Fruit & Herb Tea: teát az esetek nagy többségében csak télen iszok, akkor viszont nagyjából minden nap. Most októberben, ahogy már voltak hidegebb napok vágytam valami meleg italra, úgyhogy főztem is. Általában fekete vagy zöld teát iszom, de ha gyümölcsös, akkor ezt szeretem a legjobban: Tropical Fruits ízesítésű.

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon ide kattintva, valamint Instagramon ide kattintva is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása