HáromPötty

3+1 csomagolási ötlet karácsonyra

2017. december 19. - HáromPötty

Mostanra talán már az ajándékok nagyobb részét mindenki beszerezte, kivéve aki csak a legvégére hagyja a vásárlást. Én már nagyjából beszereztem mindent, amit szerettem volna, és már a csomagolást is elkezdtem.

karacsonyi_csomagolas4.jpg

Aki viszont még nem kezdett el csomagolni, vagy még nem jutott a végére, annak mutatok pár ötletet, amik  szerintem rendkívül jópofák, én is ki fogom próbálni valamelyiket.

1. Rénszarvasos (ehhez egy natúr csomagoló papír, barna kartonpapír és színes filcek kellenek)

karacsonyi_csomagolas1.jpg

2. Hóemberes (szükséges eszközök: fehér papír, egy barna vagy fekete origami papír az orrához, filcek és egy sál)

karacsonyi_csomagolas2.jpg

3. Még egy rénszarvasos (natúr papír, piros pompom golyók - hobbi boltban kapható -, színes filctollak és színes szalag vagy pékzsinór szükséges hozzá)

karacsonyi_csomagolas3.jpg

+1 Karácsonyfával díszített (ehhez is natúr papírra, faágakra, színes fonalra/madzagra és ragasztóra lesz szükség)

kiui.jpg

Természetesen rengeteg más ötlet is lehetséges, tavaly láttam olyat, hogy újságpapírba voltak becsomagolva az ajándékok, és csak egy piros szalaggal kötötték át a csomagokat. Mindez csupán a fantáziánkra és a kézügyességünkre van bízva. Jó csomagolgatást!

(A képek forrása a képekre kattintva érhető el.)

Ha tetszett a bejegyzés nyomj egy like-ot vagy oszd meg másokkal is. Kövess Facebookon, valamint Instagramon is, hogy ne maradj le semmiről. 

süti beállítások módosítása